Náš tým

Hanka Cisarova 7kvitekHana Císařová, Dis.- spoluzakladatelka, členka Výboru spolku

Jsem absolventkou VOŠ herecké v oboru dramatické umění a moderování. Před MD jsem pracovala ve společnosti Hogrefe-Testcentrum, s.r.o. (nakladatelství psychodiagnostických metod). Jsem absolventkou kurzu Respektovat a být respektován a příznivce unschoolingu.

Mám dvě děti - Aničku a Adama. Mám ráda svobodu, divadlo, psychologii a přírodu. Baví mě lezení po skalách, turistika a jízda na koni.   

 

IMG 3239 Bc. Petra Vaňková - spoluzakladatelka, členka Výboru spolku, průvodkyně dětí (čtvrtek)

Vystudovala jsem Sociální a masovou komunikaci, absolvovala kurzy London School of Public Relations; Mediální trénink; PR pro neziskové organizace; žurnalistika; psychologie a grafologie a další. 

V oboru public relations (PR) jsem pracovala více než 10 let, ale díky školce a našim projektům se pomalu začínám ubírat jiným směrem, tím je práce s dětmi. Děti jsou pro mě nejlepší učitelé. A protože mám zároveň ráda lezení po skalách a po horách, stala jsem se akreditovaným instruktorem sportovního lezení. Ve školce vedu sportovní dny a lezecký kroužek, kdy s dětmi jezdíme na skály a na stěnu, nebo stavíme a přelézáme lanové překážky v lese. Zároveň jsem začala pracovat ve vzdělávacím centru Tereza, kde vedeme program Les ve škole. V současné době studuji roční kurz pro průvodce lesních MŠ Školka blízká přírodě. 

Mám dcerku Beatu. Moc ráda cestuju, v létě lezu, kde se dá a v zimě trávím volný čas na skialpech v horách, jsem ráda v přírodě a cvičím jógu. Zajímám se o svobodné vzdělávání.  

Magda_Ahmedova_7kvitekMgr. Magdaléna Ahmedová, MBA -spoluzakladatelka, členka Výboru spolku

Jsem absolventkou PedFUK, oborů francouzský jakyk/základy společenských věd;

Dále jsem vystudovala Francouzsko-český institut řízení, zastřešený Université Jean Moulin (Lyon, Francie) ve spolupráci s VŠE.

Absolvovala jsem kurz vzdělávání k multikulturalismu „Varianty – projekt IKV“, realizovaný společností Člověk v tísni.

Po několika letech pedagogické praxe jsem přestoupila do komerční sféry, před nástupem na MD jsem pracovala jako manažerka controllingu logistiky ve společnosti Makro C&C.

Linkedin profile

Mám syna Tomáška a dceru Aničku, potřebuju pocit nezávislosi, mám ráda čerstvý vzduch, turistiku a Francii... 

Ivana NalezencováMgr. Ivana Nalezencová - průvodkyně dětí (pondělí a úterý)

Vystudovala jsem Biologickou fakultu a několik let pracovala ve výzkumném ústavu a ve zdravotnictví. Na MD jsem se nadšeně začala věnovat dětem, vlastnímu i těm, se kterými jsem jen na chvíli. Doplnila jsem si vědomosti na kurzu Respektovat a být respektován, Zdravotnickým kurzem pro personál v dětských zařízeních a v současnosti dvouletým Diplomovým kurzem Montessori pedagogiky pro předškolní vzdělávání, akreditovaným MŠMT.

Ráda tvořím, ráda objevuji,  ráda vidím věci nově, ráda se učím a rostu a nejlépe se roste s dětmi. :) Přírodu chápu jako přirozené prostředí a i když někdy v průběhu celého dne venku s dětmi přicházejí různé výzvy, stále je přítomna radost z jejich pokroků a nových zážitků. 

Martin TaimrBc. Martin Taimr - průvodce dětí (čtvrtek)

Mám rád les, pohyb v krajině, čerstvý vzduch, cestu k základním věcem, otevřenost a upřímnost. Zároveň znovuobjevuji dětskou část své vlastní duše. Snažím se rozumět jejímu jazyku, potřebám, radostem i bolestem. Pro děti chci být o trochu zkušenějším parťákem, který vytváří bezpečný a přátelský prostor, ve kterém s nimi objevuje svět, sdílí to, co sám už objevil a zároveň se nechává obohatit jedinečností jejich vnímání.

Na pražské Filozofické fakultě jsem studoval religionistiku a indologii. Posledních pět let jsem žil převážně v anglicky mluvících zemích (Anglie a Nový Zéland). Jazykovou vybavenost hodlám využít i při práci s dětmi. Dlouhodobě se zajímám o vztah mysli a těla, například skrze jógu. Rád si hraji a pracuji s tělem a jeho pohybem (kontaktní improvizace, Tanec 5 rytmů, „Authentic movement“, masérský kurs), hlasem a jeho možnostmi (vedená práce s hlasem ve skupině i spontánní zpěv), hraji na koncovku (bezdírková píšťala), kytaru, buben. Mám zkušenost s meditačními technikami. Mimo jiné jsem absolvoval i kurzy Rodinných konstelací. Jsem absolventem kurzu Školka blízká přírodě pro pedagogy lesních MŠ a v současné době ještě pracuji jako asistent pedagoga v lesní škole v Kamenici. 

Více než deset let se účastním jako vedoucí dobrovolnických akcí o. s. Rozrazil, kde pořádáme letní tábory v přírodě a víkendová setkání pro děti a mladé dospělé s fyzickým či mentálním postižením. 

Olda Morys
Mgr. et MgA. Oldřich (Olin) Morys - průvodce dětí (pondělí a úterý)
 
Vystudoval jsem Pedagogickou fakultu v Ostravě a Fakultu výtvarných umění v Brně. Pracoval jsem s dětmi v nízkoprahovém klubu a na ZUŠce, učil jsem dospělé česky a anglicky. V galeriích dělám výstavy a doma kreslím a vymýšlím si příběhy. Mám největší sny na světě, ale kdybych je napsal, nesplnily by se. Mám rád vůni lesa po dešti, mlhu a takový ten pocit, když se něco podaří. Rád si vymýšlím. Nemám hudební sluch ani žádné zvíře. Les jako prostředí, ve kterém se s dětmi nejčastěji pohybujeme a poznáváme jej, chápu jako analogii světa a rozmanitých vztahů v něm. Věřím, že pochopení a vytvoření zdravého vztahu k němu, je zkratkou k pochopení vyššího celku - tedy světa a sebe sama zároveň. S dětmi se snažím komunikovat jako s dospělými, kterým můžu jako starší dítě předat svou zkušenost.
 

Nicole Hlavatá lesní školka SedmikvítekNicole Hlavatá - průvodkyně dětí (středa a pátek)

Zatím stále studuji, a to obor Sociální pedagogiku na Husitské teologické fakultě Univerzity Karlovy, k němuž sbírám zkušenosti právě v lesní školce a také na táborech pořádaných v Čechách i v cizině. Složila jsem zkoušku FCE a absolvovala Kurz první pomoci pro pedagogy.

Jsem moc ráda, že žiji obklopená brdskými lesy, kam často chodím na procházky s koněm a se psem. Díky koním jsem se už jako malá naučila, jak důležité je brát ohledy na druhé, na lidi i na zvířata, která se stejně, jako častokrát děti, nedokáží bránit. 

Mezi mé další zájmy patří hra na kytaru a její zmenšeninu ukulele, knihy, malování na různé materiály, tvoření všeho druhu a v neposlední řadě poznávání nových lidí a neznámých míst, hlavně takových, kde na člověka dýchá historie.  

Karel KuncMgA. Karel Kunc - průvodce dětí (středa a v pátek) 

Výtvarný pedagog a experimentální umělec. Jako lektor jsem pracoval v lesních školkách Devětsil a Tři Údolí, nebo učil výtvarné a designové předměty na střední umělecké škole HNN v Hradci Králové. Rád tvořím, mám rád architekturu, ekologii a lidi. Taky rád čtu a bloumám po krajině. Momentálně bydlím se svou rodinou (mám roční dcerku) v Praze. Mým velkým snem je realizovat rozměrné žulové nefigurativní sochy, ve kterých bych komponoval strojní a ruční zpracování kamene. Práce ve školce mě vyhovuje především proto, že jsem vyrostl na venkově, na ZŠ jsme byli velice často venku v lese, sadech, na pastvinách a tak. Moc rád na to vzpomínám. Vyrostl jsem ve velké rodině (mám sedm vlastních sourozenců). Trávit volný čas s dětmi je pro mě přirozená a radostná záležitost. Enviromentální pedagogiku i podobné alternativy podporuji, mám z lesních školek radost a měl bych ji, i kdybych v nich nepracoval.